Tijekom drugog polugodišta učenici šestog razreda naše škole sudjelovali su u projektu UTOPIJA koji se provodi u partnerstvu s Nansen dijalog centrom iz Osijeka, a vodi ga školska pedagoginja Aneta Orešković Buljan. Projekt je osmišljen kao prostor emocionalnog izražavanja, osobnog razvoja i jačanja emocionalne pismenosti djece kroz pet ključnih koraka: Upoznavanje, Tumačenje, Otpuštanje, Prihvaćanje i Izražavanje emociJA.
Na temelju provedene inicijalne evaluacije, u kojoj su učenici izrazili želju za učenjem tehnika samoregulacije i kontrole emocija – posebice ljutnje te izražavanja niskog raspoloženja – pažljivo su oblikovane radionice koje odgovaraju njihovim potrebama.
U sklopu projekta održane su četiri radionice koje su učenicima približile različite terapijske pristupe:
- Muzikoterapija
- ART terapija
- Terapija pokretom i plesom
- Somatske prakse

Kroz ove radionice učenici su istraživali načine prepoznavanja, razumijevanja i izražavanja emocija, razvijali strategije za smirivanje i samoregulaciju te učili kako se kreativno izraziti kroz umjetnost i pokret. Kao zajednički zaključak svih edukacija istaknuto je da umjetnost nije samo estetska vrijednost, već i moćan oblik komunikacije s vlastitim unutarnjim svijetom. Učenici su dobili alate koji im pomažu u svakodnevnom nošenju s emocijama, a učiteljice su ponijele vrijedna znanja i inspiraciju za daljnji rad u razredu.
Naša škola je jedna od 9 škola uključenih u projekt, a posebno smo ponosni na 21 učenika šestog razreda koji su aktivno sudjelovali i doprinijeli ovom značajnom i vrijednom iskustvu. Ukupno je u projekt uključeno 229 učenika i učenica iz različitih škola.
Projekt UTOPIJA nije samo edukacija – on je prostor sigurnosti, razumijevanja i kreativnosti u kojem učenici mogu postati svjesniji sebe i svojih emocija. Veselimo se budućim koracima na ovom važnom putovanju.
Više fotografija pogledajte OVDJE!