Uspjesi naših učenika na natječaju “Postani umjetnik Dunava”

Datum objave: 13. studenoga 2024.

“Postani umjetnik Dunava” je međunarodni projekt koji od 2004. okuplja tisuće djece i mladih s područja dunavskog sliva. Učenici svojim umjetničkim djelima slave rijeke i podižu svijest o važnosti očuvanja okoliša.

Učiteljice Željka Rossi i Doroteja Marić Popović jutros su naše učenike obradovale lijepim vijestima. Naime, u ovogodišnjem nacionalnom dijelu umjetničkog natječaja “Postani umjetnik Dunava” ime Osnovne škole Drenje pojavljuje se nekoliko puta:

  • učenik Luka Matanovac osvojio je 1. mjesto u kategoriji „Fotografija“ za juniore sa svojim radom „Ljubav stabla i Dunava“.
  • učenik Borna Barušić osvojio je 2. mjesto u kategoriji „Fotografija“ za juniore sa svojim radom „Ples magle i sunca“.
  • učenica Filipa Stanić osvojila je 3. mjesto u kategoriji „Fotografija“ za juniore sa svojim radom „Samoća“.
  • učenica Matea Matanovac osvojila je 2. mjesto u kategoriji „Fotografija“ za tinejdžere sa svojim radom „Igra kormorana“.
  • učenici Borna Barušić, Ema Blažević i Luka Matanovac osvojili su 2. mjesto u kategoriji „Umjetničko djelo“ za juniore sa svojim radom „Valcer“.
  • učenici Matea Matanovac, Damian Mudrinić, Lana Sušić i Viktorija Zorbas osvojili su 1. mjesto u kategoriji „Umjetničko djelo“ za tinejdžere sa svojim radom „Srce rijeke“

Svim navedenim učenicima mentorica je učiteljica Željka Rossi.

Ali to nije kraj dobrim rezultatima!

Učenici Filipa Stanić, Emanuel Barušić i Josipa Kovač osvojili su 1. mjesto u kategoriji „Umjetničko djelo“ za juniore sa svojim radom „Riba“. Njihova mentorica je učiteljica Doroteja Marić Popović.

Svi učenički radovi nastali su tijekom izvannastavne aktivnosti “Istraživači” koju provodimo u okviru Eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola: uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“.

Sve fotografije pogledajte na ovoj poveznici!

Čestitamo svim učenicima i učiteljicama!

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content