Gužva u školskoj knjižnici

stu 11, 2024

Listopad je bio rezerviran za posjete učenika razredne nastave školskoj knjižnici. Družili smo se, nasmijali, ali smo ponešto i naučili: pravila ponašanja u knjižnici, ispravno rukovanje s građom, razliku između knjižnice i knjižare, a na samome kraju učenici su izradili i svoje straničnike. U listopadu smo obilježili i brojne datume: Međunarodni dan starijih osoba, Svjetski dan zaštite životinja, Dan kravate te Dane kruha.

Prošli smo tjedan u školskoj knjižnici odradili i nastavu Hrvatskog jezika. Učenici petih razreda zajedno s učiteljicom Topić na kreativan i zabavan način ponovili su vrste riječi. Plastificirane kartice s glavnom podjelom oblikovali su škarama te su ukrasili svoje privjeske za ključeve. Prema svemu sudeći, iz nadolazećeg ispita trebali bi polučiti izvrsne ocjene. 

Kako je listopad, zajedno sa studenim, ujedno i Mjesec hrvatske knjige, provedene su i brojne KreARTionice. Tako smo čitali Malu Maru i veliko stablo, Superglistu, Vjeverice svađalice i Mjesta ima na metli svima. Nakon pročitanoga štiva, uslijedili su i kreativni izričaji, a njihove uratke možete pogledati u galeriji.

Navedene slikovnice nabavljene su u okviru Eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola: uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“.

Više fotografija pogledajte OVDJE!

školska knjižničarka Vlatka Štrk

Pročitajte još…

Moj dan u budućnosti – mjesečni projekt u nastavi Hrvatskog jezika

Moj dan u budućnosti – mjesečni projekt u nastavi Hrvatskog jezika

Učenici 8. b razreda dobili su zadatak osmisliti i snimiti svoj dan u budućnosti. Cilj projekta bio je snimiti dvominutni film u kojem će prikazati svoje životne ciljeve, tj. gdje se vide za petnaest godina. Pokazalo se kako se neke navike ne mijenjaju – jutarnja kava...

Radnja knjige prikazana uz pomoć memova

Radnja knjige prikazana uz pomoć memova

Nakon što su pročitali djelo za cjelovito čitanje Kod kuće je najgore autora Ephraima Kishona, učenici 8. b razreda okušali su se u stvaranju memova inspiriranih događajima i likovima iz knjige. Na kreativan i duhovit način pokušali su dočarati radnju knjige...

Skip to content