Dani mentalnog zdravlja

lis 14, 2025

Svake godine 10. listopada obilježava se Dan mentalnog zdravlja kako bi se podigla svijest o važnosti dobrog mentalnog zdravlja. U našoj školi psihologinje su provele niz aktivnosti kako bismo obilježili ovaj važan dan.

S učenicima 5.a i 5.b razreda psihologinja Marija Jurić provela je radionicu „Pozitivno i negativno mišljenje“ iz preventivnog programa RESCUR za jačanje psihološke otpornosti. Tijekom aktivnosti učenici su dobili priliku razmišljati na optimističan način, prepoznati svoje nekorisne misli, one koje im odmažu, a potom ih osporiti. Takav način razmišljanja pomaže im da s pozitivnim stavom svladavaju teškoće. Učenicima se približilo pozitivno i negativno mišljenje putem realnih primjera te su ih naučili razlikovati igrajući uloge.

Radionica “Mentalna higijena”, koju je kreiraro tim stručnjaka iz Hrabrog telefona povodom obilježavanja Dana mentalnog zdravlja, provedena je s učenicima 6.a, 6.b i 7.a razreda. Cilj radionice je jačanje mentalnog zdravlja djece i mladih, pružanje podrške u razumijevanju i izražavanju emocija te u razvijanju zdravih navika koje će ih pratiti cijeli život. Uz prigodne aktivnosti i jasne poruke učenici su bili aktivni te djelili svoja iskustva. Zaključili su da je važno potražiti pomoć i podršku jer sve što doživljavaju važno je i zato u tome nisu i ne bi trebali biti sami.
Učenici 7.a sudjeluju i u screeningu mentalnog zdravlja kojeg provodi Nastavni zavod za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije pod nazivom “Moje snage i poteškoće” u kojemu je cilj pratiti mentalno zdravlje djece i mladih te potrebitima osigurati psihološku pomoć.

Učenici 1. i 2. razreda sudjelovali su radionici “Stvaranje i održavanje prijateljstva” u kojoj su imali priliku prepoznati osobine pravog prijatelja te se igrajući uloge bolje upozanti s prijateljima iz razreda.

Za učenike razredne nastave psihologinja Sara Jantula pripremila je aktivnosti kojim se približilo razumijevanje vlastitih i tuđih osjećaja, njihovo prepoznavanje i izražavanje, što je važno za izgradnju emocionalne inteligencije. Kroz ove aktivnosti djeca su stekla bolje vještine u prepoznavanju i suočavanju s različitim emocijama, dok su istovremeno kroz igre i tjelesne izazove razvijali socijalne vještine i fizičku koordinaciju. Ove aktivnosti ne samo da su potaknule emocionalni razvoj, već su i doprinosile jačanju samopouzdanja i socijalnih veza među učenicima, čime su im pomogle u izgradnji mentalne otpornosti.

Više fotografija pogledajte OVDJE!

Marija Jurić, školska psihologinja

Pročitajte još…

Uspjeh mladih fotografa na natječaju “Tišina koja govori”

Uspjeh mladih fotografa na natječaju “Tišina koja govori”

Učenici Područne škole Slatinik Drenjski na foto natječaju „Tišina koja govori”, u organizaciji Gradske knjižnice i čitaonice Đakovo te Foto-kino kluba Đakovo, ostvarili su zapažene rezultate. U đakovačkoj Kući Reichsmann 5. studenoga 2025. otvorena je izložba na...

Novi preventivni program u školi “SNEP 2 – Junior”

Novi preventivni program u školi “SNEP 2 – Junior”

U sklopu provođenja preventivnog programa, školska psihologinja Marija Jurić i knjižničarka Vlatka Štrk imale su priliku sudjelovati u dvodnevnoj edukaciji SNEP 2 - Junior koja je usmjerena na prevenciju seksualnog nasilja nad djecom. Edukacija se održavala od 22. do...

Građani budućnosti u svijetu umjetne inteligencije

Građani budućnosti u svijetu umjetne inteligencije

Svake godine Agencija za mobilnost i programe Europske unije u okviru mreže eTwinning raspisuje natječaje za seminare diljem Europe na koje se mogu prijaviti odgojno-obrazovni djelatnici. Na mrežnoj stranici etwinning.hr pretragom natječaja vidljivo je da su...

Skip to content