Kao završni korak u projektu UTOPIJA, 5. lipnja 2025. u školskoj sportskoj dvorani održana je akcija u zajednici kojom su učenici 6. razreda prenijeli ono što su naučili kroz projekt svojim mlađim školskim kolegama iz razredne nastave.
Radionicu je vodila školska pedagoginja Aneta Orešković Buljan, a u njoj su sudjelovali svi učenici 6. razreda i svi učenici razredne nastave OŠ Drenje, ukupno više od stotinu učenika u dobi od 7 do 12 godina. Cilj radionice bio je približiti mlađim učenicima načine izražavanja i regulacije emocija kroz elemente muzikoterapije i terapije pokretom i plesom.
Radionica je trajala 45 minuta, a kroz pet zanimljivih i dinamičnih aktivnosti učenici su upoznali različite tehnike rada s emocijama:

- Check-in u krugu – neverbalnim pokretom izrazili su kako se osjećaju te zajednički započeli radionicu s fokusom i svjesnošću.
- Zagrijavanje tijela i daha – kroz 3D disanje, igru napetosti i opuštanja te kratku samomasažu, osvijestili su tijelo i pripremili se za izražajni pokret.
- Hodanje kao da… – razigrana aktivnost koja je potaknula maštu, međusobnu povezanost i kreativno izražavanje.
- Kako se marama kreće? – uz glazbu i pokret, učenici su istraživali kako emocije „plešu“, stvarali kratke koreografije i učili povezivati osjećaje s pokretom.
- Završna refleksija – simbolički su otpustili ono što im više ne treba i ponijeli sa sobom ono što žele zadržati, zatvarajući radionicu u krugu povezanosti i razumijevanja.
Radionica je prošla u veseloj, opuštenoj atmosferi, a učenici su kroz igru, glazbu i pokret stekli nova znanja o načinima suočavanja s emocijama, razvijali emocionalnu pismenost i međusobno se povezivali.
Ova akcija nije bila samo zabavna – bila je i edukativna, poticajna te je pokazala koliko učenici mogu biti aktivni sudionici u stvaranju podržavajuće i emocionalno pismene školske zajednice.
Projekt UTOPIJA sufinanciran je sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Više fotografija pogledajte OVDJE!