Svake godine 10. listopada obilježava se Dan mentalnog zdravlja kako bi se podigla svijest o važnosti dobrog mentalnog zdravlja. U našoj školi psihologinje su provele niz aktivnosti kako bismo obilježili ovaj važan dan.

S učenicima 5.a i 5.b razreda psihologinja Marija Jurić provela je radionicu „Pozitivno i negativno mišljenje“ iz preventivnog programa RESCUR za jačanje psihološke otpornosti. Tijekom aktivnosti učenici su dobili priliku razmišljati na optimističan način, prepoznati svoje nekorisne misli, one koje im odmažu, a potom ih osporiti. Takav način razmišljanja pomaže im da s pozitivnim stavom svladavaju teškoće. Učenicima se približilo pozitivno i negativno mišljenje putem realnih primjera te su ih naučili razlikovati igrajući uloge.
Radionica “Mentalna higijena”, koju je kreiraro tim stručnjaka iz Hrabrog telefona povodom obilježavanja Dana mentalnog zdravlja, provedena je s učenicima 6.a, 6.b i 7.a razreda. Cilj radionice je jačanje mentalnog zdravlja djece i mladih, pružanje podrške u razumijevanju i izražavanju emocija te u razvijanju zdravih navika koje će ih pratiti cijeli život. Uz prigodne aktivnosti i jasne poruke učenici su bili aktivni te djelili svoja iskustva. Zaključili su da je važno potražiti pomoć i podršku jer sve što doživljavaju važno je i zato u tome nisu i ne bi trebali biti sami.
Učenici 7.a sudjeluju i u screeningu mentalnog zdravlja kojeg provodi Nastavni zavod za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije pod nazivom “Moje snage i poteškoće” u kojemu je cilj pratiti mentalno zdravlje djece i mladih te potrebitima osigurati psihološku pomoć.
Učenici 1. i 2. razreda sudjelovali su radionici “Stvaranje i održavanje prijateljstva” u kojoj su imali priliku prepoznati osobine pravog prijatelja te se igrajući uloge bolje upozanti s prijateljima iz razreda.
Za učenike razredne nastave psihologinja Sara Jantula pripremila je aktivnosti kojim se približilo razumijevanje vlastitih i tuđih osjećaja, njihovo prepoznavanje i izražavanje, što je važno za izgradnju emocionalne inteligencije. Kroz ove aktivnosti djeca su stekla bolje vještine u prepoznavanju i suočavanju s različitim emocijama, dok su istovremeno kroz igre i tjelesne izazove razvijali socijalne vještine i fizičku koordinaciju. Ove aktivnosti ne samo da su potaknule emocionalni razvoj, već su i doprinosile jačanju samopouzdanja i socijalnih veza među učenicima, čime su im pomogle u izgradnji mentalne otpornosti.
Više fotografija pogledajte OVDJE!
Marija Jurić, školska psihologinja